9/2022 小記

 試下學下 2022/09/02 23:20:13 回覆

C6.吃得是福。我真心吾想你學我一直以來果種。苦行僧的生活

今晚好好回味緊自己活著的二十多年時間 {#iconb_63}發現自己無好好學習,好多野都吾識有遺憾,有好多野已成定局,無法改變/難以改變

我份工打算做埋明年就轉了,因為無發展空間,其實係到hea等退休)有好多同事係到退休),有好多野錢係買吾到,包括去尋夢

如今有固定收入,是時候整理/梳理一下,問下自己到底想點

~~~~~~~~~

無論認真去讀書搵份鐘意的工作/去識個人認真去初戀都好🤓🤓🤓人生沉悶就係因為自己閃閃縮縮,得過且過🙁🙁🙁

坦白講,我很怕,每事每人都有顧慮

發現自己開始hea 有初老的徵兆,吾去變郁下,可能再過時日就吾想變了😪😪😪

我思考人生的時間很多,但是思考多投放時間多,只係一種不滿的紓發,我仍然去向很模糊


試下學下 2022/09/03 13:44:59 回覆
@soho*...

我就嚟投保醫保。要完成E個動作先可以開刀。以免之後出現好多𣎴保事項

身體檢查其實我好驚🤧🤧🤧😭😭😭好怕有D從來吾知的病出現

我的身體每況愈下

慢性疲勞已經多次出現係我身上。事實上我做PT之前大約有6年左右。我勉番份FT除左挑戰自己也吾想父母擔憂

而排開始收工個人累到散哂。討厭工作😞

吾同程度的病患/勞損出現。真係累到吾想郁

撐到過左年。應該除左做手術順便休養一個月😞😞😞


@門徒...

{#iconb_252}其實我地見病相憐

老豆番苦力工做足一世。夠錢自己過世👏🙏老母大洗又賭錢。寄埋錢接劑外家。無錢過世的責任落係我身上😞🤧🤧小妹自己顧自己理得你地

有時發達要一家人齊心協力。可惜得我一心一意做力量太弱少🤧🤧🤧

留言

這個網誌中的熱門文章

十月財經分析